عاشقی دیوانه


*شب نوشت*

 
 

می دانم که بی نام تو

دفترم خالیست ...

می دانم بی نام تو

دیگر شقایق نیست ...

می دانم بی نام تو

جای خاطره ها خالیست ...

می دانم که می دانی

یادت همیشه جاریست !!!

گر بگریم گویند دیوانه است

گر بخندم گویند عاشق است

پس بگریم و بخندم تا گویند

عاشقی دیوانه است...



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت8:24---14 تير 1390
دل من میل توداردچه بجویی چه نجویی!؟

دیده ام جای توباشدچه بمانی چه نمانی؟!

من که بیمارتوهستم چه بپرسی چه نپرسی؟!

جان به راه توسپارم چه ندانی چه بدانی؟!

می توانی به همه عمر دل من را بفریبی!!

وربکوشی زدل من بگریزی نتوانی دل من سوی تو اید

بزنی یابپذیری بوسه ات جان بفزاید!!!

بدهی یابستانی جانی ازبهرتودارم

چه بخواهی چه نخواهی شعرم اهنگ توداردچه بخوانی چه نخوانی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,ساعت 13:45 توسط elina




قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت